Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2021-04-06 14:15:59 | Deklaracja dostępności | Publikacja | Bartłomiej Kogut |
2021-04-06 14:15:58 | Deklaracja dostępności | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Urząd Miasta Kołobrzeg zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.gis.kolobrzeg.pl Data publikacji i aktualizacjiData publikacji strony internetowej: 27.08.2019 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27.08.2019 r. Status pod względem zgodności z ustawąStrona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowejOświadczenie sporządzono dnia: 30.03.2021 r.. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Serwis urzędu został stworzony zgodnie ze standardami W3C oraz WCAG2.0 w oparciu o mechanizmy ułatwiające osobom niepełnosprawnym dostęp do publikowanych treści. Zgodność ze standardamiSerwis jest zgodny ze standardami W3C:
KompatybilnośćSerwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych Window-Eyes, JAWS czy NVDA. Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki. WyglądSerwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu. Całość serwisu oparta jest na stylach CSS. Skróty klawiaturoweSerwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników. Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Bartłomiej Kogut, b.kogut@um.kolobrzeg.pl. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składanie skargi na brak zapewnienia dostępności prosimy kierować na adres email: urzad@um.kolobrzeg.pl Informacje na temat proceduryKażdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Dostępność architektonicznaDziałalność Urzędu Miasta Kołobrzeg prowadzona jest w 5 budynkach znajdujących się odpowiednio przy ul. Ratuszowej 13 (budynek główny), ul. Ratuszowej 12 (siedziba Straży Miejskiej w Kołobrzegu oraz Biuro Obsługi Klienta) ul. Armii Krajowej 12 – Ratusz Miejski, ul. Okopowej 15 A (Wydział Spraw Społecznych), ul. Żurawia 12b (Wydział Zarządzania Kryzysowego). Istotnym jest, że 3 budynki znajdują się w bliskim sąsiedztwie. Przy każdym budynku znajdują się miejsca parkingowe przeznaczone dla samochodów osobowych użytkowanych przez osoby niepełnosprawne. W Urzędzie przyjęto do stosowania ogólną zasadę polegającą na tym, że pracownik merytoryczny schodzi do osoby ze szczególnymi potrzebami po wcześniejszym umówieniu się lub bezpośrednio po otrzymaniu informacji o konieczności obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.
Informacje dodatkowe
Inne informacje i oświadczenia
|
Bartłomiej Kogut |
2021-04-06 14:14:37 | Deklaracja dostępności | Publikacja | Bartłomiej Kogut |
2021-04-06 14:14:34 | Deklaracja dostępności | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Urząd Miasta Kołobrzeg zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://www.kolobrzeg.pl Data publikacji i aktualizacjiData publikacji strony internetowej: 27.08.2019 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27.08.2019 r. Status pod względem zgodności z ustawąStrona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowejOświadczenie sporządzono dnia: 30.03.2021 r.. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Serwis urzędu został stworzony zgodnie ze standardami W3C oraz WCAG2.0 w oparciu o mechanizmy ułatwiające osobom niepełnosprawnym dostęp do publikowanych treści. Zgodność ze standardamiSerwis jest zgodny ze standardami W3C:
KompatybilnośćSerwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych Window-Eyes, JAWS czy NVDA. Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki. WyglądSerwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu. Całość serwisu oparta jest na stylach CSS. Skróty klawiaturoweSerwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników. Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Bartłomiej Kogut, b.kogut@um.kolobrzeg.pl. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składanie skargi na brak zapewnienia dostępności prosimy kierować na adres email: urzad@um.kolobrzeg.pl ZARZĄDZENIE WEWNĘTRZNE NR 97/20 PREZYDENTA MIASTA KOŁOBRZEG Z DNIA 28 WRZEŚNIA 2020 R. W SPRAWIE WYZNACZENIA OSOBY PEŁNIĄCEJ FUNKCJĘ KOORDYNATORA DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI... dokument dostępny na samym dole strony Informacje na temat proceduryKażdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Dostępność architektonicznaDziałalność Urzędu Miasta Kołobrzeg prowadzona jest w 5 budynkach znajdujących się odpowiednio przy ul. Ratuszowej 13 (budynek główny), ul. Ratuszowej 12 (siedziba Straży Miejskiej w Kołobrzegu oraz Biuro Obsługi Klienta) ul. Armii Krajowej 12 – Ratusz Miejski, ul. Okopowej 15 A (Wydział Spraw Społecznych), ul. Żurawia 12b (Wydział Zarządzania Kryzysowego). Istotnym jest, że 3 budynki znajdują się w bliskim sąsiedztwie. Przy każdym budynku znajdują się miejsca parkingowe przeznaczone dla samochodów osobowych użytkowanych przez osoby niepełnosprawne. W Urzędzie przyjęto do stosowania ogólną zasadę polegającą na tym, że pracownik merytoryczny schodzi do osoby ze szczególnymi potrzebami po wcześniejszym umówieniu się lub bezpośrednio po otrzymaniu informacji o konieczności obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.
Informacje dodatkowe
Inne informacje i oświadczenia
|
Bartłomiej Kogut |
2021-03-30 14:50:18 | Deklaracja dostępności | Publikacja | tomasz.kolasa |
2021-03-30 14:50:03 | Deklaracja dostępności | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Urząd Miasta Kołobrzeg zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://www.kolobrzeg.pl Data publikacji i aktualizacjiData publikacji strony internetowej: 29.03.2019 r.. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 29.03.2019 r.. Status pod względem zgodności z ustawąStrona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowejOświadczenie sporządzono dnia: 30.03.2021 r.. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Serwis urzędu został stworzony zgodnie ze standardami W3C oraz WCAG2.0 w oparciu o mechanizmy ułatwiające osobom niepełnosprawnym dostęp do publikowanych treści. Zgodność ze standardamiSerwis jest zgodny ze standardami W3C:
KompatybilnośćSerwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych Window-Eyes, JAWS czy NVDA. Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki. WyglądSerwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu. Całość serwisu oparta jest na stylach CSS. Skróty klawiaturoweSerwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników. Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Bartłomiej Kogut, b.kogut@um.kolobrzeg.pl. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składanie skargi na brak zapewnienia dostępności prosimy kierować na adres email: urzad@um.kolobrzeg.pl ZARZĄDZENIE WEWNĘTRZNE NR 97/20 PREZYDENTA MIASTA KOŁOBRZEG Z DNIA 28 WRZEŚNIA 2020 R. W SPRAWIE WYZNACZENIA OSOBY PEŁNIĄCEJ FUNKCJĘ KOORDYNATORA DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI... dokument dostępny na samym dole strony Informacje na temat proceduryKażdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Dostępność architektonicznaDziałalność Urzędu Miasta Kołobrzeg prowadzona jest w 5 budynkach znajdujących się odpowiednio przy ul. Ratuszowej 13 (budynek główny), ul. Ratuszowej 12 (siedziba Straży Miejskiej w Kołobrzegu oraz Biuro Obsługi Klienta) ul. Armii Krajowej 12 – Ratusz Miejski, ul. Okopowej 15 A (Wydział Spraw Społecznych), ul. Żurawia 12b (Wydział Zarządzania Kryzysowego). Istotnym jest, że 3 budynki znajdują się w bliskim sąsiedztwie. Przy każdym budynku znajdują się miejsca parkingowe przeznaczone dla samochodów osobowych użytkowanych przez osoby niepełnosprawne. W Urzędzie przyjęto do stosowania ogólną zasadę polegającą na tym, że pracownik merytoryczny schodzi do osoby ze szczególnymi potrzebami po wcześniejszym umówieniu się lub bezpośrednio po otrzymaniu informacji o konieczności obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.
Informacje dodatkowe
Inne informacje i oświadczenia
|
tomasz.kolasa |
Historia zmian strony - Deklaracja dostępności